Shopping Cart
Subtotal
Taxes
Shipping
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

PERSBERICHT VOOR ONMIDDELIJKE PLAATSING

Finalisten Haags Comedy Festival naar New York City

Den Haag, 26 mei 2014

De eerste editie van het Haags Comedy Festival is gelanceerd in het najaar van 2013 door stichting Haags Comedy Festival. De finalisten Fabian Franciscus, Daveson Ignatia en Steven Brunswijk hebben samen op verschillende comedy avonden gespeeld georganiseerd door het Haags Comedy Festival. Het bij elkaar gespeelde budget is aangevuld door een sponsor en het Haags Comedy Festival. Zo kunnen de finalisten Fabian Franciscus en Daveson Ignatia vertrekken naar New York City om deel te nemen aan het comedy circuit in New York. Steven Brunswijk ziet af van de tour vanwege de geboorte van zijn dochter. Hij ontvangt in overleg een passende prijs. Daveson en Fabian spelen voor verschillende comedy clubs waaronder Manifesto (People's republic of Brooklyn), Broadway Comedy Club, Greenwich Village Comedy Club, Metropolitan Room en het New York Funny Songs Festival. Naast alle musea en culturele activiteiten wordt de Comedy Cellar bezocht. Een samenvatting van deze tour wordt uitgezonden op Regio TV info Thuis. De vliegtickets en het appartement in het centrum van Manhattan zijn verzorgd door de stichting Haags Comedy Festival. Het Haags Comedy Festival is een non-profit organisatie met als doel comedytalent ontwikkeling, het creëren van een comedy infrastructuur en het aangaan van internationale samenwerkingsverbanden. De stichting is ontstaan uit een noodzaak voor talentontwikkeling in Den Haag en omstreken.

Stichting Haags Comedy Festival

www.haagscomedyfestival.com

------------------------------------------------------------------------

Noot voor de redactie